Venres 19 Abril 2024

• Municipio: As Nogais.

• Parroquia: Alence.

• Distancia: 8 Km.

• Duración: 4 h.. ida y vuelta.
Dificultad: Media.

Acceso ó núcleo de poboación:

Se desviar en As Nogais, no km. 447 da N-VI en dirección a Lugo. En As Nogais, toma-la dirección que vai a Nullán. Pasando Nullán chégase a Alence.

Acceso dende o núcleo de poboación:

Xusto á entrada do pobo de Alence, se se ven de Nullán, hai un pequeno camiño que sae á esquerda á altura dunha casa de pedra e lousa.

Esta ruta conta có atractivo de discurrir por altitudes achegadas ós 1.100 m. sendo a máis elevada do municipio de As Nogais.

O percorrido comeza en Alence, onde existe unha antiga escola rehabilitada como albergue de Montaña. Logo dunha subida continua, chégase á aldea de As Cruces para tomar a dirección da esquerda e saír a un pequeno camiño que remata na Casa da Chancia.

Á altitude en que se desenvolve o percorrido desta ruta pódese atopar un dos exemplares máis preciados e representantivos da flora de Ancares, o acibro.

Grandes bosques de vidueiros aparecen a esta altura, así como carballos, piñeiras e vexetación de montaña coma xestas, toxos, uces, fentos e diferentes variedades de cogumelos.

Na parte baixa, as castiñeiros son as predominantes. A fauna é abondosa e o xabarín, o corzo, as perdices roxas e numerosas aves rapaces poboan estes montes.

A ruta pódese comezar en Alence, en Pando ou en As Cruces. Non ofrece unha dureza excesiva, só habería que solventa-lo problema da lama e da vexetación abondosa.

Outra alternativa a esta ruta é a de subir deica o nacemento do río Boullón, tomando a pista que se inicia no albergue, onde hai varias fontes e un muiño no nacemento do río. O percorrido non é moi longo, de 20 a 30 minutos só a ida.

Visto 3601 veces Modificado por última vez en Sábado, 11 Febreiro 2017 19:03
Máis nesta categoría: Entre Ferreiras e Noceda »