Xoves 18 Abril 2024

Sábado, 30 de novembro ás 19:30 h. Salón de actos do Centro Sociocultural de As Nogais.

O Concello de As Nogais presenta en primicia a terceira entrega "III. Un pacto con Satanás" da serie de Cómic "La Espada de San Eufrasio",  de Miguel Fernández, natural de Baralla e un dos máis reputados debuxantes de cómic galego. Visto o éxito dos dous primeiros capítulos "I. La aldea maldita" e "II. Tierra de lobos" desta serie que constará de nove entregas, "Un pacto con Satanás" non agarda ser menos xa que discorre en paraxes tan espectaculares coma A Torre de Doncos(As Nogais) polo que vos convidamos a asistir á presentación e firma de exemplares dedicada do mesmo.

MIGUEL FERNÁNDEZ, (Baralla, 1973). Estudou deseño gráfico na Escola de Artes Aplicadas Ramón Falcón, de Lugo, ademais de realización de audiovisuais na Escola Superior de Imaxe e Son CES (Madrid), e cinema de animación e debuxos animados na ECAM (Escola de Cinematografía e do Audiovisual da Comunidade de Madrid). Colaborou na realización da curtametraxe de animación en 2D Teatro máxico. Traballou para Animagic Studio nos filmes Los Tres Reyes Meigos, El Cid e Jester Till. O ano 2004 conseguiu o premio ao mellor cómic de xénero negro na sexta edición do Festival Internacional de Cinema Negre de Manresa (Fecinema), pola obra "Yo no trabajo gratis".

Publicou en 2010 a novela gráfica "Mamed Casanova: Ou fillo dá Furia" (con Manolo López Poy, en Demo Editorial), que sería traducida a castelán ao ano seguinte baixo o título "El Hijo de la ira" (Diábolo Edicines/Demo Editorial). En 2013, "Os días do cometa" foi unha nova colaboración dos dous autores, tamén en Demo Editorial, e en 2014 publicaron xuntos "A las cinco de la tarde" (Diábolo Ediciones, con versión en castelán, italiano e alemán). Como tándem creativo colaboraron tamén coa revista de fantasía Cthulhu (Diábolo Ediciones).